Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Σχολείου μας Αγγελοπούλου Α., Αρτινιάν Ε., Βουνοτρυπίδη Β., Γιαννακόπουλος Σ., Δρακόπουλος Ά., Κόντου Μ., Πολλάτου Έ., Ρουμελιώτης Ο., Φασουλόπουλος Γ., με την καθοδήγηση των καθηγητριών Γιακουμοπούλου Κ. και Ρουσάκη Μ., συμμετείχαν στo 11 o Συμπόσιο Γυμνασίων Αττικής του Δικτύου Συνδεδεμένων Σχολείων ASPnet της UNESCO με θέμα «Θαλάσσιοι γεωκίνδυνοι: επιπτώσεις στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον». Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να διερευνήσουν σύγχρονα και κρίσιμα ζητήματα που σχετίζονται με φυσικές καταστροφές, την κλιματική αλλαγή και τη σχέση ανθρώπου και περιβάλλοντος και να συνεργαστούν γόνιμα με συνομηλίκους τους.
Συγχαρητήρια σε όλους!
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ