Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση υποδεχτήκαμε την Παρασκευή 12 Ιουνίου μαθητές και γονείς στην καθιερωμένη μας γιορτή λήξης! Εκεί, είχαμε την ευκαιρία, σε μια βραδιά γεμάτη γέλιο, μουσική και συγκίνηση, να αποχαιρετίσουμε τις μαθήτριες και τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, που αφήνουν πίσω τους οριστικά το Σχολείο, και να
ανανεώσουμε το ραντεβού μας με τα υπόλοιπα παιδιά! Καλή ξεκούραση σε όλους, σας ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία σας!
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ