Skip to content

Μέσω του προγράμματος E-Twinning, και με την καθοδήγηση της υπεύθυνης καθηγήτριας Μπαλαμπάνη Δ., μαθήτριες και μαθητές του Σχολείου μας υλοποίησαν δράση με θέμα την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Τα παιδιά παρουσίασαν βασικές αρχές ασφαλούς πλοήγησης, συνδέθηκαν με εταίρους από άλλα σχολεία του προγράμματος και παρακολούθησαν τις δικές τους παρουσιάσεις. Έτσι, απέκτησαν σημαντικές γνώσεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τη σωστή χρήση του διαδικτύου.

Συγχαρητήρια σε όλους!

Back To Top