Skip to content

Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων – Παιδιών Νοητικά Υστερούντων (ΠΕΓΚΑΠ-ΝΥ), σε μια ξεχωριστή εμπειρία γνωριμίας, συνεργασίας και ουσιαστικής επικοινωνίας. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζητήσεις και κοινές δράσεις με τους ωφελούμενους της Ένωσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους, να κατανοήσουν τις ανάγκες και τις δυνατότητές τους και να έρθουν πιο κοντά στην έννοια της αποδοχής και της διαφορετικότητας. Ευχαριστούμε θερμά την ΠΕΓΚΑΠ-ΝΥ για τη φιλοξενία και την πολύτιμη εμπειρία που προσέφερε στα παιδιά μας.

Back To Top