Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του Σχολείου μας επισκέφθηκαν το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο και έζησαν από κοντά την καρδιά της ευρωπαϊκής δημοκρατίας. Μέσα από αυτή τη μοναδική εμπειρία, ήρθαν σε επαφή με τις αξίες της συμμετοχής, της ευθύνης και της συνεργασίας, καλλιεργώντας ουσιαστικά την έννοια της ενεργού πολιτειότητας. Είμαστε περήφανοι για τους μαθητές μας, που εκπροσωπούν το Σχολείο μας με ήθος, ενδιαφέρον και ανοιχτούς ορίζοντες!
Μαθαίνουμε, συμμετέχουμε, γινόμαστε ενεργοί πολίτες!
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ