Skip to content

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

ΛΥΚΕΙΟ ΩΘΗΣΗ

Σχολικό Έτος 2022-2023

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1. Ταυτότητα Σχολικής Μονάδας
2. Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα 2022-23
3. Κανονισμός Λειτουργίας
4. Εκπαιδευτικό Portal /E-OTHISI
5. Απουσίες & Χαρακτηρισμός Φοίτησης
6. Υπεύθυνος Καθηγητής Τμήματος
7. Απαραίτητα Έντυπα για τη Νέα Σχολική Χρονιά
8. Εγγραφή μαθητών & οικονομικές υποχρεώσεις των γονέων / κηδεμόνων
9. Πολιτική του Σχολείου για την Προστασία από Πιθανούς Κινδύνους-Σχέδιο Εκκένωσης
10. Παράρτημα
– Απουσιολόγοι – Επιμελητές
– Διαγωνίσματα
– Ενισχυτική Διδασκαλία
11. Πηγές

1. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 ΓΕΛ Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής
Κωδικός Σχολείου (ΥΠΑΙΘ): 0580330

 

 

Στοιχεία
Έδρα Σχολικής Μονάδας (διεύθυνση): Μαρμαρά 7-9, Σταμάτα Αττικής,

ΤΚ 145 75

Τηλέφωνο 2108144137-138-139
fax
e-mail school@othisi.edu.gr
Ιστοσελίδα: www.othisi.gr
Διευθυντής Σχολικής Μονάδας Στάικος Δέδες
Υποδιευθύντρια Αντωνία Τρίμπου

2. ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2022-23

ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
1η δ.ω. 08.15-09.00 08.15-09.00 08.15-09.00 08.15-09.00 08.15-09.00
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ
2η δ.ω. 09.00-09.45 09.00-09.45 09.00-09.45 09.00-09.45 09.00-09.45
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10′ 10′ 15′ 15′ 15′
3η δ.ω. 09.55-10.40 09.55-10.40 09.55-10.40 09.55-10.40 09.55-10.40
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ
4η δ.ω. 10.40-11.20 10.40-11.20 10.40-11.20 10.40-11.20 10.40-11.20
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 15′ 15′ 15′ 15′ 15′
5η δ.ω. 11.35-12.20 11.35-12.20 11.35-12.20 11.35-12.20 11.35-12.20
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ
6η δ.ω. 12.20-13.05 12.20-13.00 12.20-13.00 12.20-13.00 12.20-13.00
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 15′ 15′ 15′ 15′ 15′
7η δ.ω. 13.20-14.05 13.15-14.00 13.15-14.00 13.15-14.00 13.15-14.00
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ    5’ 5′ 5’  5′
8η δ.ω.    14.05- 14.45 14.05-14.45 14.05-14.4 14.05-14.45

3. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ:

Κάθε οργανωμένο σύνολο για να λειτουργήσει αποτελεσματικά είναι απαραίτητο να υπακούει σε ορισμένους κανόνες. Για τη λειτουργία του Σχολείου μας οι κανόνες αυτοί απορρέουν είτε από τη σχολική νομοθεσία είτε από εσωτερικές ρυθμίσεις. Για να επιτευχθεί ο στόχος του Σχολείου πρέπει η εκπαιδευτική και παιδαγωγική διαδικασία να γίνεται μέσα σ’ ένα ειρηνικό και υγιές μαθησιακό περιβάλλον όπου θα οριοθετούνται σαφώς οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των μαθητών. Ειδικότερα, οι κανόνες συμπεριφοράς που πρέπει να τηρούνται σε καθημερινή βάση από τους μαθητές είναι οι εξής:

Προσέλευση – Αποχώρηση

  • Η παραμονή των μαθητών στους χώρους του Σχολείου είναι υποχρεωτική σε όλες τις ώρες λειτουργίας του.
  • Η προσέλευση στην τάξη πρέπει να είναι έγκαιρη, ως ένδειξη σεβασμού στην αξιοποίηση του διαθέσιμου διδακτικού χρόνου και της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου. Σε περίπτωση καθυστερημένης προσέλευσης η είσοδος στην τάξη πρέπει να γίνεται αθόρυβα και διακριτικά, χωρίς να διαταράσσεται η ροή του μαθήματος. Η συστηματική καθυστέρηση θα ελέγχεται πειθαρχικά.
  • Η αποχώρηση από το σχολείο πριν από τη λήξη του προγράμματος επιτρέπεται μόνο όταν συνοδεύεται από ενυπόγραφο σημείωμα του γονέα/κηδεμόνα στη Γραμματεία ή με αποστολή e-mail. Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε το σημείωμα.
  • Η έξοδος μαθητών από τους σχολικούς χώρους χωρίς άδεια αποτελεί σοβαρό παράπτωμα. Σε περίπτωση που ο γονέας επιθυμεί να παραλάβει το μαθητή πριν τη λήξη του προγράμματος συνίσταται να περιμένει ως το τέλος της συγκεκριμένης διδακτικής ώρας, για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του μαθήματος.
  • Οι γονείς των μαθητών που μετακινούνται με δικά τους μέσα θα πρέπει να υπογράψουν σχετική υπεύθυνη δήλωση και να την προσκομίσουν στη Γραμματεία του Σχολείου κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε τη δήλωση.
    Μαθητές οι οποίοι θα ζητούν εκτάκτως να αποχωρήσουν με τηλεφωνική επικοινωνία και εφόσον δεν συντρέχει σοβαρός λόγος, δεν θα εξυπηρετούνται.
  • Στις εκπαιδευτικές εκδρομές οι μαθητές επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο με τα σχολικά λεωφορεία. Εφόσον επιθυμούν να αποχωρήσουν με δικά τους μέσα από τον χώρο της επίσκεψης ή από κάποιο σημείο καθ’ οδόν κατά την επιστροφή στο σχολείο με το σχολικό λεωφορείο, θα πρέπει να έχουν προσκομίσει πριν από την πραγματοποίηση της εκδρομής σχετικό ενυπόγραφο σημείωμα του γονέα-κηδεμόνα, ο οποίος φέρει και την αποκλειστική ευθύνη της μεταφοράς του μαθητή στην περίπτωση αυτή. Μαθητές ή μαθήτριες οι οποίοι δε συμμετέχουν στην ημερήσια εκπ/κή εκδρομή παραμένουν στο σχολείο και συμμετέχουν σε σχολικές δραστηριότητες, σύμφωνα με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων. Σε περίπτωση που δεν προσέλθουν στο σχολείο παίρνουν τις ανάλογες, με το βασικό ωρολόγιο πρόγραμμα, απουσίες.
  • Σε περίπτωση απουσίας του διδάσκοντος οι μαθητές οφείλουν να προσέρχονται κανονικά στην τάξη και να παραμένουν στην αίθουσα με τον αναπληρωτή καθηγητή.

Κάπνισμα –  Ηλεκτρονικές Συσκευές – Χρήση προσωπικών ειδών στον σχολικό χώρο

  • Το κάπνισμα (συμπεριλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού τσιγάρου) απαγορεύεται σε όλους τους χώρους του σχολείου, όπως και στους χώρους των επισκέψεων και στα σχολικά λεωφορεία.
  • Η κατοχή κινητών τηλεφώνων απαγορεύεται αυστηρά για τους μαθητές. Κάθε ανάγκη επικοινωνίας των μαθητών καλύπτεται από το σχολείο. Αν, κατ’ εξαίρεση, κρίνεται αναγκαία η μεταφορά στο σχολείο των εν λόγω συσκευών, αυτές θα πρέπει να παραμένουν απενεργοποιημένες καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού προγράμματος. Σε περίπτωση που οι μαθητές χρησιμοποιήσουν το κινητό τους κατά τη διάρκεια του σχολικού προγράμματος ή το έχουν σε κοινή θέα, θα ελέγχονται πειθαρχικά. Απαγορεύεται ακόμα, η χρήση οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρονικής συσκευής αναπαραγωγής μουσικής, δεδομένων και εικόνας κατά τη διάρκεια του μαθήματος χωρίς την έγκριση του καθηγητή. Η χρήση των εν λόγω συσκευών για λειτουργίες όπως φωτογράφιση, ηχογράφηση κλπ. αποτελεί όχι μόνο κατάφωρη παραβίαση του σχολικού κανονισμού αλλά και των προσωπικών δεδομένων και επισύρει τις αντίστοιχες ποινές.
  • Να αποφεύγεται η μεταφορά στο σχολείο πολλών χρημάτων και αντικειμένων αξίας. Το σχολείο δε φέρει ευθύνη για τυχόν απώλειά τους.
  • Στον χώρο του σχολείου δεν επιτρέπεται η κατοχή απαγορευμένων ή επικίνδυνων ή ασύμβατων με τη μαθητική ιδιότητα και εργασία αντικειμένων, οργάνων, ουσιών ή εντύπων που έρχονται σε αντίθεση με τη σχολική δεοντολογία.

Σεβασμός του χώρου, της κινητής και ακίνητης περιουσίας του σχολείου και της ιδιοκτησίας των άλλων

Η διατήρηση ενός πολιτισμένου και ευχάριστου σχολικού περιβάλλοντος είναι ευθύνη όλων μας. Ως εκ τούτου:

  • Θα πρέπει οι χώροι του σχολείου, εντός και εκτός τάξης, να διατηρούνται καθαροί, όπως και η υλικοτεχνική του υποδομή (π.χ. τοίχοι, θρανία, εποπτικά μέσα). Ενδείκνυται η χρησιμοποίηση των κάδων ανακύκλωσης. Ας μην ξεχνάμε ότι η καθαριότητα είναι ένδειξη πολιτισμού και παιδείας.
  • Φαγητό και ροφήματα/χυμοί πρέπει να καταναλώνονται μόνο στα διαλείμματα και να μη μεταφέρονται στις αίθουσες.
  • Στα εργαστήρια του σχολείου (πληροφορικής, φυσικής – χημείας) στο ιστορικό σπουδαστήριο και στο αμφιθέατρο πρέπει να τηρείται ο ιδιαίτερος κανονισμός που ισχύει επιπρόσθετα για αυτούς τους χώρους. Η είσοδος στους χώρους αυτούς, καθώς και στο Γραφείο Καθηγητών, επιτρέπεται μόνο με την παρουσία ή την άδεια καθηγητή.
  • Η χρήση ανελκυστήρα επιτρέπεται για τους μαθητές μόνο με τη συνοδεία καθηγητή.
  • Κάθε φθορά από μαθητή ελέγχεται πειθαρχικά και η αποκατάστασή της βαρύνει τον ίδιο.
  • Η χωρίς άδεια χρήση προσωπικών αντικειμένων των συμμαθητών δεν επιτρέπεται, ακόμα κι αν γίνεται ως παιχνίδι.
  • Οι επιμελητές πρέπει να τηρούν τα καθήκοντά τους την ώρα του διαλείμματος (καθαριότητα – αερισμός τάξης, προστασία ιδιοκτησίας, απομάκρυνση των μαθητών από την τάξη). Οι υπόλοιποι μαθητές πρέπει να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των επιμελητών και του εφημερεύοντα καθηγητή. Η παραμονή μαθητών στην τάξη δικαιολογείται μόνο όταν είναι ασθενείς και πάρουν άδεια από τον εφημερεύοντα καθηγητή.
  • Οι απουσιολόγοι είναι υπεύθυνοι για τη φύλαξη και διατήρηση σε άριστη κατάσταση του απουσιολογίου. Η κλοπή ή/και η παραποίηση απουσιολογίου, βεβαιώσεων ή άλλου εγγράφου αποτελεί σοβαρότατο παράπτωμα και αντιμετωπίζεται με ιδιαίτερη αυστηρότητα από τα αρμόδια όργανα του Σχολείου. Γενικά, η διατήρηση του απουσιολογίου είναι αποκλειστικό καθήκον και ευθύνη των απουσιολόγων.

Σεβασμός στη μαθησιακή διαδικασία

Οι μαθητές πρέπει να σέβονται το δικαίωμα των συμμαθητών τους για μάθηση και το δικαίωμα του καθηγητή να μεταφέρει τη γνώση. Η εξασφάλιση συνθηκών ευταξίας, ηρεμίας και ησυχίας είναι απαραίτητες για να παραχθεί σοβαρό σχολικό έργο. Πιο συγκεκριμένα οι μαθητές οφείλουν:

  • Με το χτύπημα του κουδουνιού να είναι τακτοποιημένοι στα θρανία τους με τη διάταξη που έχει ορίσει ο καθηγητής, έτοιμοι για την έναρξη του μαθήματος. Στη λήξη του μαθήματος να περιμένουν την άδεια του καθηγητή για να αποχωρήσουν.
  • Να μην απουσιάζουν αδικαιολόγητα την ώρα του μαθήματος. Εάν χρειαστεί να καθυστερήσουν, θα πρέπει προηγουμένως να έχουν ενημερώσει τον καθηγητή τους ή τον υποδιευθυντή. Επίσης, να μην αποχωρούν από την αίθουσα, να μη μετακινούνται και να μην αλλάζουν θέση παρά μόνο κατόπιν υπόδειξης ή άδειας του καθηγητή.
  • Να είναι συνεπείς στα σχολικά τους καθήκοντα (να μην ξεχνούν βιβλία, φυλλάδια, τετράδια, ασκήσεις κλπ.)
  • Να είναι πειθαρχημένοι στην τάξη, να παρακολουθούν τον καθηγητή με προσοχή χωρίς να ενοχλούν τους συμμαθητές τους. Να σηκώνουν το χέρι για να πάρουν τον λόγο, να μη διακόπτουν με τη συμπεριφορά τους το μάθημα και να συμμορφώνονται με ευγένεια στις υποδείξεις των καθηγητών.
  • Να καλλιεργούν κλίμα αλληλοϋποστήριξης και να κατανοούν ότι η γνώμη και η ιδιαίτερη προσωπικότητα των άλλων πρέπει να γίνεται σεβαστή και να μη θίγεται με κακόβουλη ή προσβλητική κριτική ή/και ειρωνικά σχόλια.
  • Η συνεργασία μαθητών στη διάρκεια γραπτής εξέτασης, η αντιγραφή και κάθε προσπάθεια καταδολίευσης της εξέτασης, καθώς και η υποκλοπή στις συνθετικές εργασίες θεωρούνται σοβαρά παραπτώματα. Στα διαγωνίσματα οι μαθητές πρέπει να υπακούουν στις υποδείξεις των καθηγητών και των επιτηρητών τους. Η απόπειρα αντιγραφής κατά οποιονδήποτε τρόπο τιμωρείται με αφαίρεση του γραπτού, ο μαθητής βαθμολογείται με μονάδα και ελέγχεται πειθαρχικά.

Εμφάνιση

Οι μαθητές θα πρέπει να προσέχουν να μην προκαλούν με την εμφάνισή τους. Κάθε έκφρασή τους ως προς το ντύσιμο πρέπει να αρμόζει στην ιδιότητα του μαθητή και στον χώρο του σχολείου και να είναι ανάλογη της ενασχόλησής τους. Πιο συγκεκριμένα:

  • Η εμφάνιση των μαθητών πρέπει να χαρακτηρίζεται από απλότητα, καθαριότητα και ευπρέπεια. Δεν επιτρέπεται το αποκαλυπτικό ντύσιμο (π.χ. πολύ κοντές φούστες, σορτς, ιδιαίτερα χαμηλοκάβαλα παντελόνια, ρούχα με άκομψες απεικονίσεις ή λογότυπα που δεν ταιριάζουν στο σχολικό περιβάλλον, κοντά ή πολύ ανοιχτά μπλουζάκια, διαφάνειες κλπ.) και η γενικότερη εμφάνιση που είναι προκλητική, εξεζητημένη ή παρεκκλίνει από τους κανόνες κοσμιότητας.
  • Η φόρμα και τα αθλητικά παπούτσια είναι υποχρεωτικά την ώρα της γυμναστικής.

Συμπεριφορά

  • Οι μαθητές πρέπει να προσέχουν να χρησιμοποιούν κόσμια γλώσσα και να συμπεριφέρονται με ευγένεια. Οι αντιρρήσεις που διατυπώνονται με αγένεια, η προκλητική, υβριστική γλώσσα, η αισχρολογία, η αυθάδεια και τα ειρωνικά ή προσβλητικά σχόλια (προς τους Διευθυντές, τους καθηγητές, τους συμμαθητές και το υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου) θεωρούνται παραπτώματα.
  • Να αποφεύγονται οι προκλητικά οικείες συμπεριφορές στην αλληλεπίδραση των μαθητών και οι ανάρμοστες χειρονομίες.
  • Θεωρείται αυτονόητος ο σεβασμός της προσωπικότητας των άλλων και η ανοχή στη διαφορετικότητα. Όλοι έχουν δικαίωμα να αισθάνονται και να είναι ασφαλείς στη σχολική κοινότητα. Η άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας (σωματικής, λεκτικής, ψυχολογικής), η  άσκηση σχολικού εκφοβισμού, η αυτοδικία και γενικά κάθε απόκλιση από τη δημοκρατική συμπεριφορά, εντός ή εκτός τάξης, αποτελεί σοβαρότατο παράπτωμα. Να αποφεύγεται η εμπλοκή σε διαξιφισμούς/καβγάδες. Οι τυχόν διαφορές θα πρέπει να επιλύονται σε κλίμα ειρηνικό, αμοιβαίας κατανόησης και σεβασμού. Ο καθένας πρέπει να συμβάλλει σε ένα θετικό κλίμα, χωρίς εντάσεις και να συμπεριφέρεται σύμφωνα με έναν κώδικα βασισμένο στον σεβασμό. Η παιδαγωγική πρακτική του Σχολείου μας σε θέματα βίας είναι πολύ ευαισθητοποιημένη και σε περιπτώσεις στις οποίες κρίνεται απαραίτητο, μπορεί να συστηθεί ακόμη και η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
  • Τα σχολικά λεωφορεία και οι χώροι των εκπαιδευτικών επισκέψεων και εκδρομών θεωρούνται προέκταση του σχολικού χώρου. Κατά συνέπεια οι μαθητές πρέπει να τηρούν τον κανονισμό του σχολείου και να συμπεριφέρονται με ευπρέπεια και τρόπο που τιμά τους ίδιους ως άτομα αλλά και δεν προσβάλλει το κύρος και το ήθος του σχολείου. Πιο συγκεκριμένα:
    • Η συμπεριφορά των μαθητών ελέγχεται πειθαρχικά κατά τη μετακίνησή τους με τα σχολικά λεωφορεία. Απαγορεύονται οι φωνές, οι αισχρολογίες, η χρήση βίας και οτιδήποτε άλλο μπορεί να παρενοχλήσει τον οδηγό ή να αποσπάσει την προσοχή του από τον δρόμο. Οι μαθητές οφείλουν να υπακούουν στις υποδείξεις του οδηγού και να μην προβαίνουν σε φθορές. Το κόστος για την αποκατάσταση οποιασδήποτε φθοράς βαρύνει τον υπαίτιο για την πρόκλησή της, ενώ ελέγχεται και πειθαρχικά ανάλογα με την βαρύτητα και τη συχνότητα των παραπτωμάτων.
    • Κατά τις εκδρομές, περιπάτους, επισκέψεις σε πολιτιστικούς χώρους και γενικά όπου φέρουν τη μαθητική ιδιότητα οι μαθητές είναι αναγκαίο να μην παρενοχλούν με τη συμπεριφορά τους τους επισκέπτες, να αποφεύγουν τις θορυβώδεις εκδηλώσεις και να συμπεριφέρονται ευπρεπώς και με ευγένεια.
    • Η συμπεριφορά των μαθητών στις πολυήμερες εκδρομές καθορίζεται με ειδικό κανονισμό που συντάσσεται και διανέμεται στους μαθητές πριν την πραγματοποίηση των εκδρομών. Η συμμετοχή μαθητών στις πολυήμερες εκδρομές συνεπάγεται την αποδοχή των όρων συμμετοχής σ’ αυτές και της συμπεριφοράς που προβλέπεται κατά τη διάρκειά τους. Υπάρχει περίπτωση εξαίρεσης μαθητή, όταν η εν γένει συμπεριφορά του, καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, δεν εμπνέει εμπιστοσύνη και δε συνάδει με το πνεύμα και την ευθύνη μιας τέτοιας εκδήλωσης.

Σχολικός εκφοβισμός

Ο σχολικός εκφοβισμός (bullying) είναι ένα σύνθετο φαινόμενο άσκησης βίας, το οποίο παρατηρείται ανάμεσα σε παιδιά και προσδιορίζεται από την ένταση, τη διάρκεια, την ανισορροπία δύναμης μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών και την τεράστια συναισθηματική επίδραση πάνω τους. Ο εκφοβισμός μπορεί να ασκείται στο θύμα από ένα ή περισσότερα άτομα και εκδηλώνεται (συχνά μπροστά σε άλλα παιδιά-θεατές) με:

  • άσκηση σωματικής βίας
  • απειλές
  • πειράγματα (παρατσούκλια, διάδοση αρνητικής φημολογίας, κοροϊδευτικά σχόλια)
  • εσκεμμένο αποκλεισμό μαθητών από διάφορες κοινωνικές και σχολικές δραστηριότητες
  • σεξουαλική παρενόχληση
  • κλοπές-ζημιές σε προσωπικά αντικείμενα του παιδιού που εκφοβίζεται
  • παραβίαση προσωπικών δεδομένων
  • ηλεκτρονικό εκφοβισμό που προκαλείται μέσω της χρήσης τεχνολογικών μέσων (π.χ. χωρίς άδεια διακίνηση ή ανάρτηση στο διαδίκτυο προσβλητικών σχολίων, μαγνητοσκοπημένου υλικού ή φωτογραφιών που εκθέτουν κάποιο μέλος της σχολικής κοινότητας)

Η διαφορά του σχολικού εκφοβισμού από το απλό πείραγμα ή διαπληκτισμό, που μπορεί να συμβεί τυχαία ανάμεσα σε παιδιά, είναι πως το θύμα εκτίθεται κατ’ επανάληψη και σε διάρκεια χρόνου στις παραπάνω συμπεριφορές.

Η παρέμβαση του Σχολείου

Στο σχολείο, ο σχολικός εκφοβισμός δεν γίνεται δεκτός ως μία αναπόσπαστη παράμετρος της μαθητικής πραγματικότητας. Θεωρείται ως μία πράξη παρενόχλησης, που πλήττει όχι μόνο ένα μαθητή αλλά και το σύνολο μίας ομάδας συνομηλίκων που τον περιβάλλει, που κινδυνεύει να θεωρήσει εσφαλμένα ότι η επιβολή της δύναμης ισούται με την ίδια τη δύναμη.

Αποτελεί μέρος της φιλοσοφίας και του προσανατολισμού του σχολείου η προάσπιση και η διαφύλαξη των δικαιωμάτων τόσο του μαθητή που δέχεται μία πράξη εκφοβισμού, όσο και του μαθητή που ασκεί αυτή την πράξη. Καθώς το σχολείο αποτελεί ένα χώρο μάθησης, θεωρούμε χρέος μας τη συμβουλευτική υποστήριξη και εκπαίδευση τόσο του παιδιού – στόχου, όσο και του δράστη που υποκίνησε ή συμμετείχε στον κύκλο του εκφοβισμού, αλλά και την ενθάρρυνση των παρατηρητών του φαινομένου να απευθύνονται σε άλλους συμμαθητές ή στους καθηγητές τους, προσκαλώντας τους να παρέμβουν.

Παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για κάθε παρέκκλιση από την προσήκουσα διαγωγή και από το πλαίσιο οργάνωσης της σχολικής ζωής και αναλόγως του βαθμού της παρέκκλισης είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν:

Α) παιδαγωγικού χαρακτήρα ενέργειες, όπως έκφραση συγγνώμης, αποκατάσταση ζημιάς, έμπρακτη μεταμέλεια, διαμεσολάβηση.

Β) παιδαγωγικά μέτρα όπως προφορική παρατήρηση (η οποία μπορεί να συνοδεύεται από την απομάκρυνση του μαθητή/τριας από την τάξη, εφόσον παρακωλύεται η διεξαγωγή του μαθήματος και απασχολείται με την ευθύνη του/της Διευθυντή/ντριας του σχολείου), επίπληξη, μονοήμερη/διήμερη, αποβολή, αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

4. Εκπαιδευτικό Portal / E-OTHISI

Το Portal του Σχολείου έχει σκοπό να προσφέρει ηλεκτρονική στήριξη στους μαθητές.Συγκεκριμένα παρέχει:

  • Μαθητικό Ηλεκτρονικό Ημερολόγιο
  • Εκπαιδευτικό υλικό σχεδιασμένο για το μαθητή (σημειώσεις, διαγωνίσματα, online quizzes, εκπαιδευτικά video, παρουσιάσεις κλπ.)
  • Τα νέα και τις ανακοινώσεις του Σχολείου
  • Τις πληροφορίες που αφορούν στο μαθητή (βαθμολογίες, απουσίες, πρόγραμμα μαθημάτων-διαγωνισμάτων και εκδηλώσεων)
  • Tη δυνατότητα υποβολής εργασιών στο αντίστοιχο μάθημα και καθηγητή

Οι μαθητές και οι γονείς τους λαμβάνουν με την έναρξη του σχολικού έτους έναν προσωπικό κωδικό πρόσβασης στο Portal και οφείλουν να το επισκέπτονται σε καθημερινή βάση για την άρτια ενημέρωση και προετοιμασία τους.

5. ΑΠΟΥΣΙΕΣ & ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, η φοίτηση των μαθητών χαρακτηρίζεται επαρκής όταν το σύνολο των απουσιών δεν υπερβαίνει τις εκατό δέκα τέσσερις (114). Ο αριθμός των επιτρεπόμενων απουσιών δέχεται μικρή προσαύξηση δεδομένου του διευρυμένου προγράμματος του Σχολείου.Γίνεται ενημέρωση των γονέων και εφ’ όσον διαπιστωθεί, ότι έγιναν εν αγνοία τους, ασκείται πειθαρχικός έλεγχος.

Εφιστούμε την προσοχή γονέων και μαθητών για το ζήτημα των απουσιών. Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/τριών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι κηδεμόνες τους.

6. ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 

Ο/Η Υπεύθυνος Καθηγητής/τρια κάθε τμήματος παρακολουθεί τη φοίτηση των μαθητών/τριών για τη συστηματική υποστήριξή τους και τη δημιουργία θετικού κλίματος στη σχολική κοινότητα.Συγκεκριμένα:

  • Παρακολουθεί τις απουσίες των μαθητών, τις καταχωρίζει στο Βιβλίο Φοίτησης και ενημερώνει τη Διεύθυνση.
  • Ενημερώνει τον Διευθυντή για τις απουσίες των μαθητών του τμήματός του και επικοινωνεί εγκαίρως με τους γονείς και τηλεφωνικά σε περιπτώσεις αυξημένου αριθμού απουσιών (άνω των 30 απουσιών).
  • Είναι υπεύθυνος για τις ανακοινώσεις προς τους μαθητές (εγκύκλιοι, εκδηλώσεις, θέματα Σχολείου κ.α.)
  • Εποπτεύει τη συγκέντρωση χρημάτων του τμήματός του για εκδρομές ή άλλους λόγους.
  • Στις συγκεντρώσεις γονέων δίνει στους γονείς που προσέρχονται να υπογράψουν έντυπα που αφορούν τη μαθητική ζωή.

7. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΓΙΑΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών παρακαλούνται να προσκομίσουν μέσα στο μήνα Σεπτέμβριο:

  • Φόρμες συγκατάθεσης για την προστασία των προσωπικών δεδομένων
    1. Φόρμα ενημέρωσης/συγκατάθεσης για τη λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τις δράσεις του Σχολείου
    2. Φόρμα ενημέρωσης/συγκατάθεσης για τη δημοσιοποίηση των συμμετοχών – επιτυχιών του Σχολείου
    3. Φόρμα ενημέρωσης/συγκατάθεσης για τη δημοσιοποίηση των επιτυχιών στις εθνικές εξετάσεις των μαθητριών και μαθητών του Ιδιωτικού Λυκείου ΩΘΗΣΗ
    4. Φόρμα ενημέρωσης/συγκατάθεσης για τη χρήση οπτικού υλικού
    5. Φόρμα ενημέρωσης/συγκατάθεσης για το Τμήμα Συμβουλευτικής του Σχολείου
    6. Φόρμα ενημέρωσης/συγκατάθεσης για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα του Καθηγητή Συμβούλου (Mentoring)
    7. Φόρμα ενημέρωσης/συγκατάθεσης για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα 100Mentors
    8. Φόρμα: «Ενημερώνοντας το Σχολείο»
      Συνιστάται οι γονείς / κηδεμόνες να γνωστοποιούν στο Τμήμα Σχολικής Ψυχολογίας και στη Διεύθυνση του Σχολείου τυχόν προβλήματα υγείας του παιδιού (την κατάσταση της οποίας πρέπει να γνωρίζει το Σχολείο για την ασφάλειά του), προσωπικά θέματα (θάνατος, διαζύγιο), η γνώση των οποίων θα διευκολύνει τη διαχείριση του μαθητή μέσα στο σχολική κοινότητα και τέλος, πιθανές μαθησιακές ιδιαιτερότητες (διαγνωσμένες και μη).
    9. Φόρμα ενημέρωσης/συγκατάθεσης για προγράμματα eTwinning
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
    Για μαθητές Α΄ Λυκείου και όσους φοιτούν 1η χρονιά στο Σχολείο Οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών παρακαλούνται να προσκομίσουν έως τις 25 Σεπτεμβρίου 2022 το Ατομικό Δελτίο Υγείας του μαθητή. Το συγκεκριμένο Δελτίο είναι απαραίτητο για τη συμμετοχή στο μάθημα της Γυμναστικής και πρέπει να επιδοθεί στον Καθηγητή Φυσικής Αγωγής του τμήματος στο οποίο ανήκει ο κάθε μαθητής. Αν δεν έχει προσκομισθεί εγκαίρως, ο μαθητής δεν επιτρέπεται να συμμετάσχει στο μάθημα της γυμναστικής και χρεώνεται με απουσία για κάθε διδακτική ώρα.

8. ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ / ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Η εγγραφή του μαθητή προϋποθέτει:

α. τη συμπλήρωση της σχετικής Αίτησης

β. την κατάθεση της προκαταβολής των 750 €Μαθητές/τριες που αποφοίτησαν από το Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ έχουν δικαίωμα εγγραφής στο Λύκειο, εφόσον έχουν εξοφληθεί οι οικονομικές υποχρεώσεις των γονέων/κηδεμόνων μέχρι την ημέρα λήξης των εγγραφών και υπάρχει εμπιστοσύνη και καλή συνεργασία εκ μέρους των γονέων και των μαθητών/τριων με το Σχολείο και τις υπηρεσίες του.

Το Σχολείο δύναται να αρνηθεί την επανεγγραφή αν ο οικονομικά υπόχρεος γονέας δεν έχει εξοφλήσει όλες τις οφειλές των προηγούμενων σχολικών ετών.

Μαθητές/τριες των οποίων η εγγραφή δεν γίνεται μέσα στις προβλεπόμενες προθεσμίες εγγράφονται κατά σειρά προτεραιότητας, εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις.

Με την εγγραφή του/της μαθητή/μαθήτριας, η εταιρεία με την επωνυμία ΩΘΗΣΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΑΕ αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης στους/στις μαθητές /μαθήτριες που θα φοιτήσουν κατά την περίοδο 2022 – 2023, σύμφωνα με τους κάτωθι όρους και συμφωνίες τις οποίες αποδέχονται οι γονείς/κηδεμόνες του / της ήτοι:

  1. Τα δίδακτρα συμφωνούνται καταβλητέα ως εξής:
    Προκαταβολή κατά την εγγραφή του/της μαθητή/μαθήτριας στο σχολείο ενώ το εναπομείναν ποσό συμφωνείται ότι θα εξοφληθεί σε, έως, επτά (7) δόσεις.
  2. Υπεύθυνοι για τις οικονομικές υποχρεώσεις του μαθητή/μαθήτριας είναι και οι δύο γονείς/κηδεμόνες
  3. Σε περίπτωση που ο/η γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/μαθήτριας δεν εκπληρώνει τις οικονομικές υποχρεώσεις του/της εγκαίρως σύμφωνα με τα ανωτέρω συμφωνηθέντα, η εταιρεία με την επωνυμία ΩΘΗΣΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΕ δύναται να καταγγείλει, οποτεδήποτε, μονομερώς τη σύμβαση, υπαιτιότητα του/της γονέα/κηδεμόνα του/της, διατηρώντας το δικαίωμα να διεκδικήσει τις απαιτήσεις της σε βάρος των γονέων/κηδεμόνων του/της, και δη εντόκως, όπως προβλέπει ο νόμος.
  4. Είναι δυνατόν, σε περίπτωση που συνιστά ανωτέρα βία, να παρέχεται εκπαίδευση εξ αποστάσεως, με σύγχρονα ή ασύγχρονα μέσα. Η παροχή αυτή αποτελεί συνέχιση της υπηρεσίας του βασικού προγράμματος, οπότε διατηρείται στο ακέραιο η υποχρέωση καταβολής διδάκτρων.

Η εγγραφή μαθητή/τριας στο Λύκειο ΩΘΗΣΗ σημαίνει και αποδοχή όλων ανεξαιρέτως των άρθρων του παρόντος Κανονισμού από τον μαθητή/τρια και τους γονείς του. Ο Κανονισμός αναρτάται στο Portalώστε να είναι διαρκώς διαθέσιμος σε όλους. Οι γονείς βεβαιώνουν ενυπογράφως ότι παρέλαβαν και συμφωνούν ανεπιφύλακτα με το περιεχόμενο του Κανονισμού μέσω ηλεκτρονικής φόρμας. Το Σχολείο διατηρεί οποτεδήποτε το δικαίωμα να συμπληρώσει ή να τροποποιήσει το περιεχόμενο του Κανονισμού εφόσον το κρίνει αναγκαίο ή σκόπιμο. Το Σχολείο έχει την υποχρέωση, σε περίπτωση μεταβολής  του περιεχομένου του Κανονισμού, να ενημερώσει έγκαιρα το σύνολο της σχολικής κοινότητας.

9. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ-ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΚΕΝΩΣΗΣ

Ι. Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

Ο/Η Διευθυντής/ρια του Σχολείου, στην αρχή του σχολικού έτους σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών του Σχολείου, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου.Στις περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, κανένα παιδί δεν αποχωρεί από το Σχολείο μόνο του. Τα παιδιά παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες τους. Οι γονείς ενημερώνονται για τους χώρους συγκέντρωσης των μαθητών σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και εκκένωσης του σχολείου. Όσον αφορά την προστασία από σεισμούς και φυσικά φαινόμενα, επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του Σχολείου, με την υλοποίηση ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Επίσης, ο/η Διευθυντής/ρια ενημερώνει τους/τις μαθητές/τριες, καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες, για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.Τέλος, σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/ μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες, Διευθυντές/Διευθύντριες, Προϊστάμενοι/Προϊστάμενες οφείλουν να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.

ΙΙ. Ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω έκτακτων συνθηκών

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την ασφάλεια των παιδιών έχει καταρτιστεί σχέδιο διαφυγής και προς τούτο πραγματοποιούνται τακτικά ασκήσεις ετοιμότητας.

III. Χώρος συγκέντρωσης σε περίπτωση ανάγκης

10. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΩΝ -ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ:

ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΟΙ:

  • Ο μαθητής που ορίζεται ως απουσιολόγος από τον υπεύθυνο καθηγητή του τμήματος είναι ο μαθητής που συγκέντρωσε κατά το προηγούμενο σχολικό έτος τη μεγαλύτερη βαθμολογία.
  • Κατά την έναρξη κάθε διδακτικής ώρας ο απουσιολόγος κάνει καταμέτρηση των μαθητών, σημειώνει τις απουσίες στο απουσιολόγιο και στη συνέχεια το παραδίδει στον καθηγητή για να το υπογράψει.
  • Όταν κάποιος μαθητής είναι τιμωρημένος με προφορική παρατήρηση ή ημερήσια αποβολή, ο απουσιολόγος το σημειώνει στη στήλη των παρατηρήσεων.
  • Μετά το τέλος του σχολικού προγράμματος ο απουσιολόγος παραδίδει το δελτίο απουσιών στη Γραμματεία.
  • Ο απουσιολόγος είναι υπεύθυνος για την τήρηση του απουσιολογίου σε άριστη κατάσταση.
  • Σε περίπτωση που χαθεί απουσιολόγιο υπεύθυνος είναι ο απουσιολόγος και οι επιμελητές εκείνης της ημέρας και ελέγχονται πειθαρχικά με αυστηρή ποινή.
  • Βαρύτατο παράπτωμα αποτελεί η παραποίηση του απουσιολογίου και η ευθύνη βαρύνει τον απουσιολόγο και τους επιμελητές, οι οποίοι ελέγχονται πειθαρχικά με αυστηρή ποινή.
  • Ο απουσιολόγος είναι υπεύθυνος για τη συμπλήρωση εντύπου με ύλη και εργασία για το σπίτι για κάθε απόντα μαθητή, το οποίο παραδίδεται στη γραμματεία.

ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ:

  • Οι επιμελητές ορίζονται στην αρχή του σχολικού έτους από τον υπεύθυνο καθηγητή του τμήματος. Οι επιμελητές ορίζονται ανά δύο κάθε εβδομάδα και η κατάσταση των επιμελητών με τις αντίστοιχες ημερομηνίες είναι αναρτημένη σε κάθε αίθουσα.
  • Οι επιμελητές είναι υπεύθυνοι για την καθαριότητα της τάξης καθώς επίσης και για τις φθορές που προκαλούνται σ’ αυτές.
  • Με το χτύπημα του κουδουνιού για διάλειμμα με την ευθύνη των επιμελητών και του καθηγητή αδειάζει η αίθουσα και ανοίγονται τα παράθυρα προκειμένου να γίνει ο σωστός αερισμός της αίθουσας.
  • Οι επιμελητές είναι υπεύθυνοι για οποιαδήποτε κλοπή συμβεί στη διάρκεια της ημέρας, εκτός από τις ώρες που και οι ίδιοι απουσιάζουν εκτός αίθουσας (π.χ. ώρα Γυμναστικής, ομιλία στο αμφιθέατρο). Για τον λόγο αυτόν οι μαθητές δεν πρέπει να αφήνουν πολύτιμα αντικείμενα ή χρήματα μέσα στην αίθουσα.
  • Εφόσον ένας από τους δύο επιμελητές χρειαστεί να απουσιάσει για λίγο από τα καθήκοντά του φροντίζει ώστε να παραμείνει στην αίθουσα υποχρεωτικά ο δεύτερος επιμελητής. Η αίθουσα πρέπει να εποπτεύεται ανά πάσα στιγμή.
  • Οι επιμελητές με κόσμιο τρόπο συστήνουν στους μαθητές να βγουν από την τάξη την ώρα του διαλείμματος. Εφόσον κάποιος μαθητής αρνηθεί ή δηλώσει κάποιο σοβαρό λόγο να παραμείνει στην αίθουσα, ο επιμελητής δε διαπληκτίζεται με τους συμμαθητές του. Καλεί τον εφημερεύοντα καθηγητή να επιληφθεί του θέματος.
  • Για τυχόν ζημιές που προκαλούνται από τους μαθητές στις αίθουσες θα ενημερώνεται ο Υπεύθυνος Καθηγητής του τμήματος και το κόστος αποκατάστασης της φθοράς θα επιβαρύνει τον μαθητή που την προκάλεσε.

Οι παραπάνω κανόνες έχουν ως σκοπό την διαφύλαξη των δικαιωμάτων όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Ως Σχολείο δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην πρόληψη των παραπτωμάτων ώστε να μην οδηγούμαστε σε επιβολή ποινών. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία επιτρέπεται η μη επανεγγραφή ή η απομάκρυνση μαθητή από ιδιωτικό σχολείο ακόμα και κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους για παράβαση του εσωτερικού Κανονισμού του Σχολείου που διαπιστώνεται με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ  

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ  ΛΥΚΕΙΟΥ

Εκτός από τα επίσημα ωριαία διαγωνίσματα τετραμήνου ανά μάθημα που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις, διεξάγονται επιπλέον επαναληπτικά διαγωνίσματα για την καλύτερη αξιολόγηση των μαθητών.Ειδικά για την Α΄ Λυκείου διεξάγονται δίωρα διαγωνίσματα ημέρα Σάββατο.Το πρόγραμμα των διαγωνισμάτων θα αναρτηθεί στο Portal στην αρχή της σχολικής χρονιάς.

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Η ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ

Η Ενισχυτική Διδασκαλία αποτελεί πρόσθετη υπηρεσία που παρέχεται από το Σχολείο με στόχο την ενίσχυση των μαθητών της Α’ Λυκείου.Η συμμετοχή κάποιου μαθητή στο πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας συναποφασίζεται από τους διδάσκοντες, τον Διευθυντή Λυκείου και τους γονείς.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 

  • Η Ενισχυτική Διδασκαλία αφορά τα μαθήματα των Νέων Ελληνικών και των Μαθηματικών. Εφόσον ο καθηγητής του τμήματος κρίνει ότι ένας μαθητής χρειάζεται Ενισχυτική Διδασκαλία στα παραπάνω μαθήματα, ενημερώνει τους γονείς και προγραμματίζει μία σειρά μαθημάτων κάλυψης των συγκεκριμένων αναγκών. Αυτά πραγματοποιούνται είτε μέσα στο σχολικό πρόγραμμα, είτε μετά τη λήξη των μαθημάτων, στην οποία περίπτωση οι μαθητές αποχωρούν από το σχολείο με δικά τους μέσα.
  • Ο καθηγητής που διδάσκει την Ενισχυτική Διδασκαλία ενημερώνει τους γονείς των μαθητών για την πρόοδό τους.
  • Η διάρκεια των μαθημάτων ορίζεται από τον διδάσκοντα καθηγητή.

ΠΗΓΕΣ

  • Ν. 4692/2020, «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 111/Α/12-6-2020)
  • Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167/Α/30-9-1985)
  • Αριθμ. 79942/ΓΔ4/31-5-2019 «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (ΦΕΚ 2005/Β/31-5-2019)
  • Φ.353.1/324/105657/Δ1/16-10-2002 (ΦΕΚ 1340/Β/16-10-2002)

 

Εγκρίνεται
Γέρακας     ……../……./ 2023 Γέρακας     ……../……./ 2023
Ο Συντονιστής Παιδαγωγικής Ευθύνης

 

 

 

ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΟΝΙΑΣ

Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής

 

 

Ανδρέας Μαρίνος

Back To Top