Στερεότυπα των φύλων στην εργασία
Τα στερεότυπα δεν έχουν θέση στον εργασιακό χώρο.
Τα στερεότυπα δεν έχουν θέση στον εργασιακό χώρο.
Οι μαθήτριες της Α’ Λυκείου ανέλαβαν νέο ρόλο και πραγματοποίησαν δράση/ ομιλία στους μαθητές της ΣΧΟΛΗΣ ΜΑΝΟΥ για τον σχολικό εκφοβισμό.
Πώς παρουσιάζουμε τον εαυτό μας στον επαγγελματικό κόσμο;
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου δημιούργησαν τον δικό τους ατομικό φάκελο δεξιοτήτων (Portfolio).
Τι σημαίνει «πράσινο επάγγελμα»; Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου ανακάλυψαν επαγγέλματα που προάγουν την αειφορία, την προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση ενέργειας.
Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου εξερεύνησαν τις ήπιες δεξιότητές τους, αξιολόγησαν τα δυνατά τους σημεία και γνώρισαν τους τύπους προσωπικότητας κατά Holland.
Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου συμμετείχαν σε ένα εργαστήριο αφιερωμένο στις βασικές δεξιότητες δια βίου μάθησης.
Οι μαθητές του Σχολείου μας συμμετείχαν δυναμικά στον 9ο μαθητικό διαγωνισμό YouSmile Awards που διοργανώνει το Χαμόγελο του Παιδιού, παρουσιάζοντας σπουδαίες δράσεις εθελοντισμού και κοινωνικής προσφοράς.
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές του Γυμνασίου επισκέφθηκαν το ΚΑΠΗ Διονύσου. Γνώρισαν τα μέλη του, μοιράστηκαν σκέψεις, εμπειρίες και προβληματισμούς και δημιούργησαν μια μοναδική γέφυρα επικοινωνίας.
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές του τμήματος Β3 συμμετείχαν στην κοινωνική περιήγηση «Αόρατες Διαδρομές» του περιοδικού του δρόμου Σχεδία, αποκτώντας μια μοναδική εμπειρία που τους ευαισθητοποίησε σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι σε κατάσταση αστεγίας.