Βιωματική δράση ευαισθητοποίησης για την τυφλότητα
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μια ιδιαίτερα ευάλωτη κοινωνική ομάδα, τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης.
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μια ιδιαίτερα ευάλωτη κοινωνική ομάδα, τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης.
Στο πλαίσιο του μαθήματος Γερμανικών, οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου ασχολήθηκαν με το κρίσιμο ζήτημα του εκφοβισμού, εστιάζοντας ιδιαίτερα στον διαδικτυακό εκφοβισμό.
Οι μαθητές του τμήματος AD1 της Α΄ Λυκείου ξεκίνησαν ένα συναρπαστικό ταξίδι εξερεύνησης των γερμανόφωνων χωρών, ανακάλυψαν εντυπωσιακά μνημεία, ιστορικά μέρη και πολιτιστικά αξιοθέατα και χάρηκαν κάθε στιγμή της διαδικασίας!
Στο πλαίσιο του μαθήματος Γερμανικών, οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου εξερεύνησαν τον συναρπαστικό κόσμο του αθλητισμού, συνδυάζοντας τη γλώσσα με την κίνηση, τη γνώση και τη συνεργασία.
Στο πλαίσιο του μαθήματος Γερμανικών της Α΄ Λυκείου, οι μαθητές εξερεύνησαν τον συναρπαστικό κόσμο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το προχωρημένο τμήμα Γερμανικών της Β΄ Λυκείου ασχολήθηκε με το θέμα Δημοκρατία και Δικτατορία και δημιούργησε ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις.
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Ομίλου Μαθηματικών, οι μαθητές αξιοποίησαν τo Choico, μια διαδικτυακή εφαρμογή που σχεδιάστηκε στο Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στον Όμιλο Μαθηματικών εξερευνάμε τη μαγεία των αριθμών μέσα από συναρπαστικές δραστηριότητες και ανακαλύψεις. Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες θεματικές που μελετήσαμε
ήταν η ακολουθία Fibonacci, ένα μαθηματικό μοτίβο που εμφανίζεται παντού στη φύση.
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου παρακολούθησαν κύκλο εργαστηρίων, που εστιάζει στην προσωπική ανάπτυξη και αυτοεκτίμηση των παιδιών μέσα από δημιουργικά και βιωματικά μέσα.
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου παρακολούθησαν έναν κύκλο εργαστηρίων σχετικά με την έμφυλη βία ο οποίος περιλάμβανε βιωματικά κείμενα, δημιουργικές ασκήσεις και συζητήσεις.