Πρόγραμμα «Υιοθέτησε ένα Πλοίο» (Adopt-A-Ship)
Το Σχολείο μας συμμετέχει στο καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Υιοθέτησε ένα Πλοίο» (Αdopt-A-Ship) της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Project Connect.
Το Σχολείο μας συμμετέχει στο καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Υιοθέτησε ένα Πλοίο» (Αdopt-A-Ship) της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Project Connect.
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας, και σε συνέχεια του Project Κυκλοφοριακής Αγωγής, οι μαθητές μας διάλεξαν μια πινακίδα σήμανσης του ΚΟΚ για να τη σχεδιάσουν σε καμβά και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό.
Στον Όμιλο Ενεργών Πολιτών προετοιμάζουμε τους μαθητές να αναλάβουν τον ρόλο τους στον κόσμο.
Οι μαθητές του Σχολείου μας συνομιλούν με τον απόφοιτό μας Ιωάννη Καχριμανίδη, Ειδικευόμενο Καρδιολογίας, και μαθαίνουν από την πορεία και την εμπειρία του.
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας, οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετέχουν στο eTwinning πρόγραμμα «Determinants of awareness about road safety in Europe through art».
Ο λαχανόκηπος του Σχολείου μας, ο οποίος φυτεύτηκε στην αρχή της σχολικής χρονιάς από τους μαθητές του Περιβαλλοντικού Ομίλου της Α΄ Γυμνασίου στο πλαίσιο της δράσης «Μαθαίνω για τη διατροφή στη σχολική ηλικία», άρχισε να μας δίνει τους καρπούς του.
Το Σχολείο μας πήρε μέρος στο 9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στο Μόναχο, με κεντρικό θέμα: «Η Γερμανία των Ελλήνων-Η Ελλάδα των Γερμανών. Η κλασική Ελλάδα και η επίδρασή της στον γερμανόφωνο πολιτισμό».
Στον Περιβαλλοντικό Όμιλο της Β΄ Γυμνασίου φτιάχνουμε για το φιλανθρωπικό μπαζάρ του σχολείου: Αρωματικά χώρου-wax melts με φυτικό κερί σόγιας, Scrub σώματος και χειλιών με φυσικά συστατικά, λάδι καρύδας, Μαρμελάδες με φρούτα εποχής, μήλο και πορτοκάλι.
Οι μαθητές του Σχολείου μας στήριξαν το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής (Make A Wish Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος) κατά το σχολικό έτος 2024-25 και βοήθησαν τη μικρή Γεωργία να εκπληρώσει την ευχή της.
Η Ώθηση είναι ένα από τα 206 ελληνικά σχολεία που διακρίνονται στον τομέα της διαμοιρασμένης ηγεσίας, της συνεργασίας και της καινοτομίας και αναδεικνύουν τους μαθητές τους ως φορείς αλλαγής στη σχολική και ευρύτερη κοινότητα, με αποτέλεσμα να αποτελούν πρότυπα για άλλα σχολεία.