Skip to content

Αυτή η σειρά podcast δίνει φωνή στη σχολική κοινότητα, αναδεικνύοντας σύγχρονα ζητήματα που μας αφορούν. Ειδικοί, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές συζητούν σε βάθος τις προκλήσεις της εκπαίδευσης και της σχολικής ζωής, ανταλλάσσοντας εμπειρίες και προτάσεις. Στόχος μας είναι να δώσουμε βήμα σε όλες τις φωνές, να ενισχύσουμε τη μεταξύ μας επικοινωνία και συνεργασία. Τα θέματα που εξερευνούμε περιλαμβάνουν την ψηφιακή εκπαίδευση, τους κινδύνους της εφηβείας, τις κοινωνικές και μαθησιακές δυσκολίες, το άγχος των εξετάσεων και τη στήριξη γονέων και μαθητών.

ThinkLab: Ακούμε, Μαθαίνουμε, Συζητάμε | Οδηγίες πριν την έναρξη των Πανελληνίων

Στο 3ο επεισόδιο της σειράς μας «Thinklab: Ακούμε, μαθαίνουμε, συζητάμε», βρισκόμαστε  με την κα Μαρία Δοδοπούλου, φιλόλογο και την κα Έλενα Μενεδιάτου, μαθηματικό και συζητάμε για τις Πανελλήνιες, για την οργάνωση της μελέτης των παιδιών, τη διαχείριση του χρόνου, συχνά λάθη που συναντάμε αλλά και την υποστήριξή τους σε συναισθηματικό και σωματικό επίπεδο για την καλύτερη προετοιμασία τους.

ThinkLab: Ακούμε, Μαθαίνουμε, Συζητάμε | Διαδικτυακός εκφοβισμός στις κοινωνικές σχέσεις των εφήβων

Στο 2ο επεισόδιο της σειράς μας «Thinklab: Ακούμε, μαθαίνουμε, συζητάμε», βρισκόμαστε με την κοινωνιολόγο Παντείου Πανεπιστημίου, κα Ανατολή Μανουηλίδου, η οποία έχει εξειδίκευση στο Bullying μέσω των social. Με την κα Μανουηλίδου συζητάμε για τον εκφοβισμό που συμβαίνει μεταξύ των παιδιών μέσω του διαδικτύου αλλά και για τον αντίκτυπο που έχει αυτό στις μεταξύ τους σχέσεις. Συμβουλές, οδηγίες για μικρούς και μεγάλους, καθώς και ο ρόλος του σχολείου είναι θέματα που αναλύουμε.

ThinkLab: Ακούμε, Μαθαίνουμε, Συζητάμε | Ψηφιακές εξελίξεις στην Εκπαίδευση – Ευλογία ή Πρόκληση

Στο 1ο επεισόδιο, συζητάμε τα οφέλη και τις προκλήσεις της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, πως μπορούμε γονείς και εκπαιδευτικοί να παρακολουθήσουμε τις ταχύτατες τεχνολογικές εξελίξεις και να βρούμε τη χρυσή τομή όσον αφορά στη χρήση τους. Ακόμα, συζητάμε σε ποιες περιπτώσεις ενδείκνυται και σε ποιες αντενδείκνυται η χρήση οθόνης στη μελέτη αλλά και τη χρήση της τεχνολογίας στη διαφοροποιημένη διδασκαλία.

Back To Top