Skip to content

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Ομίλου Μαθηματικών του Σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν διαδικτυακά με τη Φυσικό του CERN, Αναστασία Τεζάρη. Μέσα από την προσωπική της διαδρομή και την εμπειρία της στο CERN, γνώρισαν τον κόσμο της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας, τη σημασία της διεθνούς συνεργασίας και τον ρόλο της Φυσικής στην εξέλιξη της γνώσης και της τεχνολογίας. Η δράση αποτέλεσε συνέχεια της πρόσφατης εκπαιδευτικής επίσκεψης εκπαιδευτικών του Σχολείου μας, Γιακουμοπούλου Κ. (φιλολόγου) και Ρουσάκη Μ. (μαθηματικού), στις εγκαταστάσεις του CERN, μεταφέροντας στους μαθητές πολύτιμες εμπειρίες και έμπνευση από έναν κορυφαίο επιστημονικό οργανισμό.

Back To Top