Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΝΕΑΡΟΥ GAMER
Γιατί ο Οράτιος, ένας ευαίσθητος έφηβος με υψηλό δείκτη νοημοσύνης, ξενυχτάει παίζοντας με τις ώρες βιντεοπαιχνίδια; Τι βρίσκει στο gaming; Διασκέδαση; Ανάγκη για δράση και περιπέτεια; Καταφύγιο από τα προσωπικά του προβλήματα; Όλα αυτά και, επιπλέον -όταν λύνει τους γρίφους και φέρνει σε πέρας όλες τις αποστολές-, την ικανοποίηση ότι τα καταφέρνει. Όμως στη ζωή όλα έχουν ένα τίμημα. Η ενασχόληση του Οράτιου με τα βιντεοπαιχνίδια τον βυθίζει στην εσωστρέφεια και τον αποπροσανατολίζει τόσο, που καταλήγει να ζει σε δυο παράλληλους κόσμους: τον πραγματικό και τον φανταστικό. Άραγε θα καταφέρει να ξεφύγει από την παγίδα της εικονικής πραγματικότητας;
Ένα μυθιστόρημα εμπνευσμένο εν μέρει από πραγματικά γεγονότα, που θίγει με ενάργεια το θέμα του gaming.
(Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)
Χαρακτηριστικά
- ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ
- ΚΛΙΑΦΑ ΜΑΡΟΥΛΑ